Osku Kani "Uitetut kanit"
Osku esittää uimavalvojaa rannalla tehdäkseen vaikutuksen Fannyyn. Kun Fanny joutuu pulaan meressä ja alkaa hukkua, pystyykö Osku pelastamaan hänet ajoissa?