Mikki Hiiri: Hiiren tarina
Mikki Hiiri on ilon ja viattomuuden symboli lähes kaikkialla maailmassa. Mikistä tuli sensaatio hetkessä, kun hän esiintyi Höyrylaiva Villessä, ensimmäisessä animaatiossa, jossa oli synkronisoitu ääni. Vuosikymmenten kuluessa hänestä kehittyi erilaisia versioita, jotka heijastavat sekä tekijän huomattavaa uraa että dramaattisia yhteiskunnallisia muutoksia kansakunnassa, jota Mikki alkoi edustaa.