Hurricane Katrina: Race Against Time
Tämä mukaansatempaava sarja paljastaa arkistomateriaalin ja paikalla olleiden kertomusten kautta, miten luonnontuhosta tuli kansallinen tragedia.
Tämä viisiosainen sarja on mukaansatempaava kertomus hurrikaani Katrinasta ja sen jälkiseurauksista. Se vie katsojat kaaokseen, joka valtasi New Orleansin myrskyn rantautumista edeltävinä päivinä sekä sen jälkeen. Arkistomateriaalin sekä kaupungin asukkaiden, pelastushenkilöstön ja viranomaisten kertomukset hetki hetkeltä paljastavat, miten luonnontuhosta tuli kansallinen tragedia.