Wingmen
Kolme maailman arvostetuinta BASE-hyppääjää, Jokke Sommer, Espen Fadnes ja Ludovic Woerth lähtevät seikkailulle ympäri maailmaa etsimään ainutlaatuisia ja haastavia paikkoja liitopuku- ja BASE-hyppyihin.