One Step Beyond
Dokumenttielokuvassa tarkastellaan epätavallisen polun valinneiden ihmisten elämää tunnetun lumilautailijan ja BASE-hyppääjän Géraldine Fasnacht näkökulmasta. Hän kertoo matkansa ylä- ja alamäistä, onnentunteista ja tragedioista. Mullistavan tapahtuman jälkeen Géraldine jatkaa entistä määrätietoisemmin adrenaliinintäyteistä elämäntyyliään.