Mutta mitä tapahtui joulupukille 3
Tim Allen pukeutuu taas punaiseen pukuun uusiin seikkailuihin ja hupiin elokuvassa Mutta mitä tapahtui joulupukille 3. Joulun lähestyessä Scott Calvin kutsuu kylään appivanhempansa. Mutta loma saa kaoottisen käänteen veijarimaisen Pakkasukon jäädyttäessä joulukarkelot. Jos Scott ei saa työtään joulupukkina takaisin, koko maailma kokee jäätyneen joulun.