Prep & Landing
Jouluaattona huipputekniikalla varustettu tonttujen eliittiryhmä Prep & Landing varmistaa, että jokaisessa maailman kodissa ollaan valmiita joulupukin saapumista varten. Väsymättä jo 227 vuotta ahertanut tonttu nimeltä Wayne harmistuu, koska häntä ei ylennetä Tuhmien listan tiedustelupalvelun johtoon. Sen sijaan hän joutuu idealistisen vasta-alkajan Lannyn työpariksi. Ensimmäisellä yhteisellä tehtävällään Wayne ja Lanny kohtaavat odottamattomia haasteita, jotka koettelevat heidän rajojaan ja uhkaavat kaikkien lasten joulua. Juhlan pelastaminen lepää nyt kahden hyvin erilaisen pikku tontun harteilla.