Young Woman and the Sea
Uskomaton tositarina Trudy Ederlestä, ensimmäisestä Englannin kanaalin yli uineesta naisesta. Isosiskonsa vakaan tuen ja kannustavien valmentajiensa avulla hän voitti vaikeudet ja patriarkaalisen järjestelmän vihamielisyyden. Hän nousi olympiauintijoukkueen riveistä ja teki uskomattoman uintisuorituksen – 34 kilometrin taipaleen Ranskasta Englantiin.