Tiger
Disneynaturen "Tiger" valottaa planeettamme kunnioitetuimman ja karismaattisimman eläimen elämää, kutsuen katsojat kulkemaan Ambarin, nuoren tiikeriemon, matkassa sen kasvattaessa poikasiaan Intian satumaisissa metsissä. Uteliailla, vallattomilla ja toisinaan hieman kömpelöillä poikasilla on paljon opittavaa älykkäältä emoltaan, joka tekee kaikkensa pitääkseen ne turvassa pythoneilta, karhuilta ja saalistavilta urostiikereiltä.