Sea Lions of the Galapagos
Tyynellämerellä sijaitsee saariryhmä, jolle on kotiutunut ainutlaatuinen eläinkunta. Brendan Fraserin kertomassa Disneynaturen ohjelmassa sukelletaan mereen itsenäistä elämää opettelevan nuoren merileijonan Leon mukana. Leon on jätettävä emonsa ja yhdyskuntansa ja löydettävä oma koti.
Tyynellämerellä sijaitsee taianomainen saariryhmä, jolle on kotiutunut ainutlaatuinen eläinkunta. Brendan Fraserin kertomassa ohjelmassa sukelletaan mereen merileijonanpoikasen Leon ja tämän emon mukana. Varttuessaan Leon on jätettävä emonsa ja yhdyskuntansa, itsenäistyttävä ja löydettävä oma koti. Merileijonaurokset joutuvat taistelemaan parhaista paikoista, ja vain vahvimmat saavat hallintaansa oman yhdyskunnan. Leo kohtaa matkallaan monenlaisia haasteita ja lukuisia eläimiä merileguaaneista ja rantakäärmeistä keltaevätonnikaloihin ja jättimäisiin sysihaihin. Ohjelman ovat ohjanneet Hugh Wilson ja Keith Scholey. Tuottajina ovat Scholey, Wilson ja Roy Conli.