folklore: the long pond studio sessions
Taylor Swift esittää intiimissä konsertissa kaikki uuden folklore-levynsä kappaleet. Taylor ja tuottajakumppanit keskustelevat levyn synnystä ja kappaleiden merkityksistä historiallisessa Long Pond Studiossa, joka sopii hyvin levyn nostalgiseen ja haikeaan tunnelmaan. He myös nauhoittavat kappaleet ensimmäistä kertaa yhdessä, sillä kukin valmisteli osuutensa levyä varten etäällä muista.
Taylor Swift esittää todella intiimissä konsertissa kaikki uuden myyntimenestykseksi nousseen folklore-levynsä kappaleet. Taylorin seurassa ovat tuottajakumppanit Aaron Dessner (The National), Jack Antonoff (Bleachers) sekä vierailijana Justin Vernon (Bon Iver). Kokonaisuus on kuvattu New Yorkin osavaltion pohjoisosan historiallisessa Long Pond Studiossa, joka sopii hyvin levyn nostalgiseen ja haikeaan tunnelmaan. Live-esitysten lomassa Taylor ja tuottajakumppanit keskustelevat levyn synnystä ja kappaleiden merkityksistä. He myös kertovat ylistetyn ja ennätyksiä rikkoneen levyn etätuotannon haasteista ja iloista.