Falklands: Island of Secrets
Vuonna 1980 kaksi vuotta ennen kuuluisaa sotaa nuori kuninkaallisen merijalkaväen sotilas Alan Addis käveli ulos Falklandinsaarilla olevasta baarista ja katosi kuin tuhka tuuleen. Hänen katoamisensa mysteeri on ollut ratkaisematta yli 40 vuotta.