Superkisut
Kitti, Ninni, Kipi ja Nuusku ovat... Superkisut! Kissanelikko korjaa vääryyksiä missä sitten tassutteleekin ja haluaa tehdä maailmasta ystävällisemmän ja paremman paikan.