Gangnam B-Side
Menestyvä ilotyttö Jaehee katoaa Gangnamissa olevalta klubilta. Etsivä Kang Dongwoo palaa tutkimaan tapausta. Syyttäjä Min Seojin yrittää saada ylennyksen ja Gangnamin pahamaineisesta parittajasta Yoon Gilhosta tulee pääepäilty. He selvittävät salaisuuksien verkkoa ja yhteyksiä tapauksen takana.
Katoamisten sarja on kääntänyt Soulin ylösalaisin. Menestyvä ilotyttö Jaehee katoaa Gangnamissa olevalta klubilta. Etsivä Kang Dongwoo palaa selvittämään tapausta, syyttäjä Min Seojin yrittää saada ylennyksen ja Gangnamin lainsuojaton Yoon Gilho ilmoittautuu syylliseksi. Kolmikko tutkii yhteyksiä katoamistapauksen takana.
Dongwoo huomaa muutoksia palatessaan Gangnamiin. Gilho joutuu vaikeuksiin tapausta tutkiessaan.
Tutkinta menee pieleen, ja Seojin pyytää Dongwoota yhteistyöhön. Gilho saa epämiellyttäviä uutisia.
Gilho antaa Seojinille ja Dongwoolle täyden selostuksen tapauksesta. Kolmikko suuntaa Colosseumiin.
Seojin yhdistää voimat Hakgun kanssa ja ylenee. Dongwoo ryhtyy autonkuljettajaksi ja etsii Yeseoa.
Gilho palaa kostamaan Jaeheen puolesta ja tapaa Dongwoon, joka etsii vihjeitä Yeseon olinpaikasta.