Seoul Busters
Songwonin väkivaltarikosyksikkö 2:lla on maan alhaisin pidätysprosentti. Kun heidän päällikkönsä on alennettu, tiimi karkotetaan suljettuun päiväkotiin. Tiimiin liittyy, Yubin, heidän uusi päällikkönsä. Alun epäluottamuksesta huolimatta, Yubin ja tiimi alkavat lähentyä ratkoessaan tapauksia yhdessä.
Väkivaltarikosyksikkö aloittaa ensimmäisen tapauksen tutkimukset uuden päällikön, Yubinin, kanssa.
Tiimi tutkii itsemurhaksi naamioitua murhaa ja joutuu vaikeuksiin, kun kuulee toisesta kuolemasta.
Tutkimus edistyy todistajalta saatujen tietojen avulla. Yubin selvittää epäillyn henkilöllisyyden.
Tiimi rajaa tuhopolton epäiltyjen listaa, mutta ajautuu umpikujaan. Sitten Yubinilla on uusi teoria.
Kuusivuotias tyttö kidnapataan. Kidnappaajan uhkausten keskellä Yubin hylkää pääepäillyn.
Tutkimukset siirtyvät toiselle tiimille, mutta Yubinin tiimi jatkaa salaa tutkimuksiaan.
Tansikin johtolangan avulla tiimi livahtaa rajoitetulle alueelle ja joutuu vaarallisen tilanteeseen.
Tiimi selvittää epäillyn henkilöllisyyden, mutta vankat todisteet puuttuvat. Aikakin on loppumassa.
Murtautumisesta pidätetty nainen on rakkauspetoksen uhri. Tiimi järjestää kyttäyskeikan.