Enjoy
Michael (Himesh Patel) etsii tietä ulos pahenevasta masennuksestaan, mutta ei pysty ilmaisemaan sanallisesti ongelmiaan. Hänen vetäytyessään yhä enemmän kuoreensa, hänen tyttöystävänsä Katie (Maddy Hill) anoo tätä ajattelemaan positiivisemmin, mutta tästä ei ole apua.
Michael (Himesh Patel) etsii tietä ulos pahenevasta masennuksestaan, mutta ei pysty ilmaisemaan sanallisesti ongelmiaan. Hänen vetäytyessään yhä enemmän kuoreensa, hänen tyttöystävänsä Katie (Maddy Hill) anoo tätä ajattelemaan positiivisemmin, mutta tästä ei ole apua. Vasta suhde opiskelijan, Archibaldin (Tom Sweet), kanssa saa toivon kipinän syttymään hänessä. Enjoy tutkii maskuliinisuutta, miesten mielenterveyttä ja kuinka stereotypisesti yhteiskunta on odottanut miesten selviytyvän masennuksesta itse sukupolvien ajan.