The Devil's Harmony
Kiera kiusataan koulussa. Hän on nörtti a cappella-kapteeni ja helppo kohde. Tai siltä ainakin vaikuttaa. Hänen a cappella-kerholla on yliluonnollinen voima, kun he laulavat "The Devil's Harmony", kuulijat joutuvat ikiuneen.