Buster Saves Christmas
On jouluaatto, mutta joulupukki loukkaa nilkkansa, ja Busterin täytyy pelastaa joulu. Jos hän siis pääsee ajoissa joulupukin pajalle estääkseen ilkikurista Banditia pilaamasta kaikkea! Tuleeko joulusta täydellinen vai historian ensimmäinen piloille mennyt joulu?