That's So Raven
Raven Baxter on tavallinen teini, joka sattuu olemaan myös meedio. Raven ystävineen kiirehtii kuitenkin vääriin johtopäätöksiin kurkistelemalla tulevaisuuteen. He saavatkin aikaan enemmän hupaisia ongelmia kuin ehtivät ratkaisemaan.