The Supremes at Earl's All-You-Can-Eat
Pitkäaikaiset bestikset Odette, Clarice ja Barbara Jean eli "The Supremes" ovat hitsautuneet tiiviisti yhteen selviydyttyään yhdessä elämän myrskyistä. Uudet sydänsurut laittavat kolmikon koetukselle, kun naiset kohtaavat tähän mennessä vaikeimmat haasteensa.