Black Cake
1960-luvun loppupuolella Covey-niminen karannut morsian katoaa Jamaikan rannikon aallokkoon.
Byron ja Benny yrittävät käsitellä Eleanorin ensimmäisestä tallenteesta selvinneitä paljastuksia.
Covey päätyy yksin uuteen kaupunkiin aikoen aloittaa uuden elämän – varastetulla henkilöllisyydellä.
Covey saa mahdollisuuden aloittaa uuden elämän, mutta se onnistuu vain tekemällä valtavan uhrauksen.
Benny ja Byron järkyttyvät muukalaisen ilmaantuessa kuuntelemaan Eleanorin viimeistä tallennetta.
Byronille ja Bennylle paljastuu vihdoin totuus äitinsä hääyönä tapahtuneesta murhasta.