Syvyyksien jättiläiset
Menemällä meren pinnan alle näet ja kuulet kaikki harvinaiset ja kiehtovat valaat ja delfiinit. Pääset tutustumaan niiden sosiaaliseen käyttäytymiseen ja saalistusstrategioihin, ja siihen mitä voidaan tehdä, jotta nämä merten jättiläiset säilyisivät maailman valtamerissä.