Haiden paratiisi
Tiedemiesryhmän johtajana toimii National Geographicin tutkija Dr. Enric Sala. He matkustavat viidelle syrjäiselle saarelle lähellä Tahitia tutkiakseen koskemattomia koralliriuttoja ja haipopulaatioita, jotka asuttavat niitä. Yrittäessään luoda merisuojelualueen he kohtaavat haasteita: voimakkaat aallokot, terävät riutat ja saarten syrjäinen sijainti.