Toinen maailma
Fiksu ja nuori Rhoda Williams (Brit Marling) hyväksytään MIT:n astrofysiikan ohjelmaan, ja hän haluaa tutkia kosmosta. Loistava säveltäjä John Burroughs (William Mapother) on juuri saavuttanut alansa huipun, ja hänen toinen lapsensa syntyy pian. Tragedia iskee juuri ennen Maan kaksoiskappaleen löytymistä, ja näiden toisilleen tuntemattomien ihmisten elämät punoutuvat toisiinsa peruuttamattomasti.