The Shape Of Water
Mestaritarinankertoja Guillermo del Toron yliluonnollisessa 1960-luvun Yhdysvaltoihin sijoittuvassa sadussa naisen elämä muuttuu täysin, kun hän saa tietää salaisesta kokeesta.
Mestaritarinankertoja Guillermo del Toron yliluonnollinen satu sijoittuu 1960-luvulle kylmän sodan aikaiseen USA:han. Valtion huippusalaisessa laboratoriossa yksinäistä elämää viettävä Elisa (Sally Hawkins) on mykkä siivooja, joka löytää huippusalaisen kokeen. Siitä alkaa odottamaton ja elämän mullistava rakkauden täyttämä seikkailu. Tätä maagista tarinaa tähdittää myös Octavia Spencer.