Glastonbury: the Movie in Flashback
Villi matka legendaarisen Glastonbury-festivaalin musiikin, magian ja keskikesän hullunmyllyyn. Mukana The Orb, Spiritualized, The Verve, Lemonheads, Porn for Pyros ja muita! Kaikkien festivaalifanien on nähtävä tämä.