Eyes of Wakanda
Marvel Animationin uusi toimintaseikkailusarja "Eyes of Wakanda" seuraa salaisen Hatut Zeraze -järjestön rohkeiden wakandalaisten Sotakoirien seikkailuja halki historian. Tässä maailmaa kiertävässä seikkailussa he joutuvat vaarallisiin tehtäviin palauttaakseen maailman ulottuvilta kadonneet vibranium-artefaktit.