Pete ja lohikäärme Elliott
Lämminhenkisessä musikaaliseikkailussa seurataan nuoren orpopojan ja hänen näkymättömän lemmikkilohikäärmeensä ystävyyttä. He pakenevat julmia ottovanhempia pieneen kalastajakylään Mainessa.
Lämminhenkinen musikaaliseikkailu nuoren pojan ja hänen näkymättömän lemmikkinsä ystävyydestä. Pete, nuori orpo, pakenee julmia ottovanhempiaan kalastajakylään Mainessa rakastettavan, mutta kurittoman Elliott-nimisen lohikäärmeen kanssa. Elliott on hänen ainoa oikea ystävänsä. Peten onneksi ystävällinen majakanvartija Nora ja tämän isä ottavat heidät luokseen asumaan. Mutta Pete joutuu jatkuvasti ongelmiin Elliottin lentäessä ja kadotessa. Juoni tiivistyy, kun kyläläiset yrittävät pyydystää Elliottin hyötyäkseen siitä - vaikka tulta syöksevä lohikäärme saattaa olla ainoa ratkaisu odottamattomaan ongelmaan. Sisältää tupakkatuotteita.