Pete ja lohikäärme Elliott
Kun salaperäinen 10-vuotias poika väittää asuvansa metsässä suuren, vihreän lohikäärmeen kanssa, metsänvartija ja 11-vuotias tyttö lähtevät selvittämään totuutta hänestä.