Trilleri
India Stoker tapaa isänsä traagisen kuoleman jälkeen karismaattisen setänsä, jonka olemassaolosta hän ei edes tiennyt. Käy kuitenkin ilmi, että sedän menneisyyteen liittyvät järkyttävät salaisuudet voivat tuhota perheen tulevaisuuden.
India Stokerin (Mia Wasikowska) isä kuolee traagisesti hänen 18-vuotissyntymäpäivänään. India tapaa karismaattisen Charlie-setänsä (Matthew Goode), jonka olemassaolosta hän ei edes tiennyt. Charlie muuttaa Indian ja tämän epävakaan äidin luokse asumaan, ja sedän hurmaava ja rauhoittava käytös kiehtoo heitä molempia. Pian käy kuitenkin ilmi, ettei Charlien saapuminen ollutkaan sattumaa, ja hänen menneisyyteensä liittyvät järkyttävät salaisyyden voivat pahimmassa tapauksessa tuhota Indian tulevaisuuden kokonaan.