Beloved - rakastettu
Vapautta vaikealla matkalla etsivä Sethe joutuu kohtaamaan salaisuuksia, jotka ovat vainonneet häntä vuosia. Sitten vanha ystävä palaa yllättäen hänen elämäänsä. Ystävänsä avulla Sethe voi vihdoin saada selville, kuka hän oikein on.