Annie
Tilanne näyttää pahalta nuorelle tytölle, joka viettää kovaa elämää orpokodissa. Neiti Hanniganiin kyllästynyt Annie karkaa aikeenaan löytää vanhempansa. Seikkailu vie hänet New Yorkin pahoilta kaduilta miljardööri Oliver Warbuckin syliin.
Nuorelle, kovaa elämää orpokodissa viettävälle tytölle tilanne näyttää pahalta etenkin jouluna. Sisukas Annie kantaa kuitenkin laulua sydämessään ja toivoa medaljongissaan, eli ainoassa esineessä, joka hänellä on vanhemmiltaan. Eräänä päivänä viheliäiseen neiti Hanniganiin kyllästynyt Annie pakenee ränsistyneestä orpokodista ja on päättänyt löytää vanhempansa. Seikkailu vie hänet New Yorkin kylmiltä, julmilta kaduilta suurisydämisen miljardööri Oliver Warbucksin lohdulliseen syliin. Näiden välistä löytyy paljon vallattomuutta ja musiikkia.