Tenderness
Neljä nuorta aikuista luovii usein säälimättömässä aikuistumisen maailmassa. Käsitellessään elämän monimutkaisuuksia he päätyvät haastaviin tilanteisiin, jotka pakottavat heidät kohtaamaan ja ilmaisemaan aitoa hellyyttä. Samalla heidän ihmissuhteidensa ydintä ja heidän henkistä sinnikkyyttään koetellaan.