Tiny Beautiful Things
Cheryl Strayedin samannimiseen menestyneeseen esseekokoelmaan perustuva minisarja kertoo naisesta, jonka avioliitto vetelee viimeisiään, jonka tytär tuskin edes puhuu hänen kanssaan ja jonka ura kirjoittajana on lopahtanut. Kun Claren ystävä ehdottaa, että Clare voisi ottaa vastaan neuvontapalstan pitäjän paikan, hän pitää itseään tehtävään vähiten sopivana henkilönä – mutta hänellä saattaa sittenkin olla täydelliset edellytykset siihen.
Danny ja Clare yrittävät selvittää suhteensa solmut Claren pohtiessa polkua, jolle hän ei astunut.
Clare ei pysty unohtamaan kirjeen kirjoittajaa, joka todella tarvitsee Sugarin neuvoja.
Danny ja Clare tarkastelevat seksielämäänsä kirjeen kirjoittajan kerrottua poikaystävänsä häpeästä.
Kirjoittajien retriitillä Amy saa loistouutisen ja Clare pohtii, pidätteleekö hänen perheensä häntä.
Dannyn juuri kerrottua järkyttävän uutisen Rae paljastaa, kuka oikeasti toimitti puuttuvat rahat.