Cycle
Astronautti Jack herää katolla maailman peittävän tappavan sumun keskellä. Surrealistisessa ympäristössä hän kohtaa salaperäisen naamioituneen miehen etsiessään "ulosmurtautumispistettä". Onko tämä todellisuutta vai unta? Pako saattaa löytyä luolasta, kuusta tai supertietokoneesta.