Best of the World with Antoni Porowski
Antoni Porowski sukeltaa matkaoppaiden taakse ja herättää National Geographicin rakastetun sarjan eloon Pariisissa, Méxicossa, Lontoossa ja New Yorkissa etsiessään aitoja, unohtumattomia matkakokemuksia. Oli kyse sitten ikonisista maamerkeistä tai piilotetuista jalokivistä, Antoni paljastaa minne mennä sekä missä majoittua ja syödä, samalla kun hän ottaa selvää kulttuurista ja ihmisistä, jotka antavat jokaiselle kaupungille sen sielun.
Antoni Porowski tutkii joitain maailman upeimpia matkakohteita ikonisista paikoista piilotettuihin jalokiviin National Geographicin rakastetun ”Best of the World” -sarjan innoittamana. Hän sukeltaa Pariisin, Méxicon, Lontoon ja kotikaupunkinsa New Yorkin sydämeen ja etsii aitoja ja unohtumattomia kokemuksia, jotka ansaitsevat paikan maailman parhaiden joukossa. Antonin kuratoitu ja inspiroiva matka vie katsojat oppaiden taakse löytämään itse kaupungin, sen kulttuurin ja ennen kaikkea sen ihmisten todellisen ytimen.