Säveltuokio
Disneyn hienojen musiikkiklassikkojen perinteeseen kuuluva Säveltuokio esittää seitsemän ajatonta tarinaa, joista jokaista korostaa eloisa musiikki ja unohtumattomat hahmot. Disney-suosikki Aku Ankka esiintyy sähäkän ”Blame It on the Samba” -numeron tähtenä. Musiikista tulee oikea seikkailu kiireiselle mehiläiselle ”Bumble Boogie” -tarinassa. Kannusta kujeilevaa nuorta hinaajavenettä numerossa ”Little Toot” ja hurraa legendojen ja myyttien sankareita tarinoissa ”Johnny Appleseed” ja ”Pecos Bill”. Varpaat naputtavat ja kädet taputtavat tämän nokkelan silmille ja korville tehdyn taidonnäytteen tahdissa.