Explorer: The Last Tepui
Ryhmä huippukiipeilijöitä yrittää nousta ylös pystysuoraa vuorenseinämää viedäkseen perille kuuluisan tutkijan, joka aikoo etsiä tepuin eli pöytävuoren laelta tuntemattomia eläinlajeja.