Mobile
Pullea lehmä on yksin aidan toisella puolella. Toisella puolella hiirellä, koiralla, sialla, kanoilla ja lampailla on sen sijaan hauskaa yhdessä. Lehmä ei enää halua olla yksin, joten se kerää kaiken rohkeutensa ja voimansa ja suuntaa muiden luo.