Maailman suurin tiikerihai
Meribiologi Kori Garza ja Emmy-palkinnon voittanut vedenalaisen elämän kuvaaja Andy Casagrande valottavat kahden tiikerihain saalistustekniikoita.
Meribiologi Kori Garza ja vedenalainen kuvaaja Andy Casagrande jäljittävät Ranskan Polynesiassa Kamakaita eli valtavaa naarastiikerihaita, jonka Kori näki ensimmäistä kertaa tutkimussukelluksella kuusi kuukautta sitten.