Mestari
24-vuotiaan Zackin itsevarma ulkokuori kätkee salaisuuden. Nuori taitava puuseppä rakentaa puumajoja isänsä kanssa, mutta hänen intohimonsa on nyrkkeily, jota hän opettaa vapaa-aikanaan. Kun Zack puuhaa yhteistä kotia tyttöystävänsä Marjorien kanssa, isä putoaa puusta ja vajoaa koomaan. Zack joutuu vastaamaan pienestä perheyrityksestä, ja kun hänen elämäänsä ilmestyy nainen nimeltä Inès, salaisuus uhkaa paljastua: Zack ei osaa lukea.