Malo fait du vélo
Julien on autistinen ja haaveilee tyttöystävästä. Hänen veljensä Malo kirjoittaa viestejä hänen nimissään treffisovelluksessa. Kun Mia, Malon ex, ilmestyy, kaikki muuttuu.