Masin hieno auto
Mike näyttää Sulleylle uuden kuusipyöräisen autonsa, jossa on uusimmat vempaimet.
Mike huomaa, että Monsters Incin menestyneimmällä naurattajalla on etunsa, kuten esimerkiksi riittävät ansiot uusimmilla vempaimilla varustetun kuusipyöräisen auton hankkimiseen. Uuden auton tuoksu ei kuitenkaan kestä kovin kauan, sillä Sulley ottaa äkkilähdön epäonniseen tiekokeeseen, jossa Mike oppii ostoksen katumisen todellisen merkityksen. Miken ylpeyden uudesta autostaan ylittää vain Sulleyn taidonpuute kojelaudan suhteen. Kaksikko on samaa mieltä vain yhdestä asiasta: töihin saattaa olla parasta mennä kävellen, ainakin tänään.