The Boogeyman
Stephen Kingin pelottava kauhutrilleri kertoo äskettäin kuollutta äitiään surevista siskoksista ja heidän terapeutti-isästään. Kun apua tarvitseva potilas ilmestyy odottamatta heidän kotiinsa, hän jättää jälkeensä yliluonnollisen olennon, joka saalistaa perheitä ja voimistuu heidän kärsimyksistään.
"The Boogeyman" on menestyskirjailija Stephen Kingin pelottava kauhutrilleri. Lukiolaisopiskelija Sadie Harper ja hänen nuorempi siskonsa Sawyer ovat toipumassa äitinsä äskettäisestä kuolemasta, eivätkä saa paljoakaan tukea terapeutti-isältään Williltä, joka käsittelee omaa tuskaansa. Kun epätoivoinen, apua tarvitseva potilas ilmestyy odottamatta heidän kotiinsa, hän jättää jälkeensä yliluonnollisen olennon, joka saalistaa perheitä ja voimistuu uhriensa kärsimyksistä.