Fresh
Noa tapaa puoleensavetävän Steven ruokakaupassa ja – ottaen huomioon turhautumisensa deittisovelluksiin – ottaa riskin antamalla hänelle numeronsa. Ensitreffien jälkeen Noa on pihkassa ja hyväksyy Steven kutsun lähteä romanttiselle viikonloppureissulle. Sitten hän saakin huomata uuden rakastajansa salailleen erinäisiä erikoisia mieltymyksiä.