Scam Goddess
Suositun podcastin juontajana koomikko Laci Mosley ymmärtää huijausten kuvioita. Nyt hän vie asiantuntemuksensa tien päälle paljastaakseen sekä pikkukaupunkien huiputuksia että suurkaupunkien petoksia eri puolilla Yhdysvaltoja. Onpa kyse sitten Ponzi-huijauksista, uskontoon verhoutuvista huiputuksista tai epäaidoista kuninkaallisista, Laci tapaa ilmiantajia, uhreja ja jopa itse huijareita jäljittäessään syyllisiä tunnetulla nokkeluudellaan, jättämättä yhtään kiveä – tai huijausta – kääntämättä.