How I Escaped My Cult
Kiehtova tosirikossarja vie katsojat kavalien nykyajan kulttien maailmaan, kerrottuna sanoinkuvaamattomia traumoja kärsineiden jäsenten ainutlaatuisesta näkökulmasta ja syventyen näitä ahdistavia ryhmiä koskeviin järkyttäviin tutkintoihin. Mukana on seikkaperäisiä ja yksityiskohtaisia omakohtaisia kertomuksia kulttien entisiltä jäseniltä, heidän läheisiltään sekä tutkijoilta, joiden avulla nämä piinaajat saatettiin oikeuden eteen. Jokaisessa jaksossa seurataan yhden selviytyjän ainutlaatuista ja raastavaa matkaa hänen varhaisimmista kulttikokemuksistaan ja paljastuksistaan saakka.