Fantasia 2000
Seitsemän uutta musiikkiesitystä ja yksi paluun tekevä suosikki ovat mukana tässä tyrmäävässä nykyaikaisessa päivityksessä Disneyn animaatioklassikosta. Uusi sukupolvi animaattoreita käyttää uusimpia teknologiatyökaluja ja keksintöjä sekoittamaan perinteistä animaatiota nykyaikaiseen tyyliin, ja he luovat näin ihastuttavan uuden version loistavasta mestariteoksesta.
Walt Disneyn visio alkuperäisestä Fantasiasta keskeneräisenä työnä innoitti Fantasia 2000 jatkamaan sitä visiota luovassa sekoituksessa klassista musiikkia ja uusinta animaatiokuvastoa, joukossaan Noidan oppipoika ja seitsemän uutta jaksoa. Näe valaiden kohoavan pilvien halki ja avaruuteen Rooman pinjoissa. Naura flamingoparven kanssa, kun ne yrittävät suostutella yhtä omistaan käyttäytymään kuin Eläinten karnevaalissa. Kehota Aku Ankkaa Nooan apurina ohjaamaan eläimiä arkkiin Pomp and Circumstancessa ja kannusta neljää 1930-luvun newyorkilaista, jotka toivovat parempaa elämää Sinisessä rapsodiassa. Teknologian työkalujen ja innovaatioiden avulla, jotka sekoittavat perinteiseen animaatioon nykyaikaista tyyliä, tämä on nautintoa silmille, korville ja sydämelle.