Tarjous päättyy 6. toukokuuta
Vanhanaikaiset kaupparatsut Billy (Vince Vaughn) ja Nick (Owen Wilson) yrittävät käynnistää uransa uudelleen liittymällä Googlen rajun kilpailuhenkiseen työharjoitteluohjelmaan – hulvattomin seurauksin!