Boltsit pelissä - Dodgeball
Joukko hylkiöitä ilmoittautuu polttopalloturnaukseen Las Vegasissa pelastaakseen rakkaan paikallisen kuntosalinsa massiivisen kuntosaliketjun hyökkäykseltä.
Elokuva tarttuu elämää kiinni palleista. Peter LaFleur (Vince Vaughn) on karismaattinen alisuoriutuja, joka omistaa ränsistyneen kuntosalin. Paikan keskivertoa kyseenalaisempaan asiakaskuntaan kuuluu tekaistu merirosvo, tavoittamattomissa olevaan cheerleaderiin vaikutuksen tekemisestä unelmoiva hintelä nörtti (Justin Long), pakkomielteinen kummallisten urheilulajien seuraaja, hidasälyinen nuori mies sekä ylimielinen kaikkitietävä, joka ei tietenkään tiedä mitään. Peterin vaatimattoman kuntosalin huomaa turbotakatukan omaava, Fu Manchu -viiksinen ja suuruudenhullu White Goodman (Ben Stiller), joka omistaa hohdokkaan Globo-kuntosaliketjun. White päättää vallata Peterin kuntosalin, ja tämän olematon kirjanpito tekee siitä helppoa. Ulosmittaava pankki lähettää kuntosalille asianajaja Kate Veatchin (Christine Taylor) viimeistelemään Globon valloituksen. Peterin poikamainen viehätysvoima voittaa Katen hänen puolelleen, ja tämä liittyy Peterin hylkiöjoukkoon, joka yrittää päihittää ylivoimaisen vastustajan.